De kosten van het implementeren van een applicatie zijn afhankelijk van veel factoren. Pas wanneer deze factoren voldoende in beeld zijn gebracht, is het mogelijk een nauwkeurige inschatting te maken van de kosten. "Waarom dan toch een pagina gewijd aan kosten" vraagt u zich af?
Het antwoord is helder: wij doen er alles aan om de kosten op een acceptabel niveau te houden.
Ja natuurlijk, de beheer- en onderhoudskosten zijn laag, doordat SuperBestel een SaaS-applicatie is. En ja, de webapplicatie is logisch en eenvoudig opgezet, zodat minimale training van de medewerkers volstaat. Belangrijker nog, SuperBestel is specifiek gemaakt voor de supermarktbranche, waardoor inbedding in uw organisatie met een korte implementatie te realiseren valt.
Maar we gaan een stap verder. De projectdocumenten (Project Initiatie Document, deelprojectplannen, planning, SLA e.d.) liggen in concept al voor u 'klaar'. Deze documenten dienen slechts aangepast te worden aan uw specifieke situatie en uw wensen. Dit verkort de toch al minimale implementatietijd nog verder, waardoor wederom een hoge kostenpost wordt voorkomen.
De supermarktbranche is een zeer uitdagende markt. Twijfelt u nog aan de Business Case? Dat kunnen we ons voorstellen. Maar ook hier hebben we zorgvuldig aandacht aan besteed met als uitkomst dat we volledig vertrouwen op de rechtvaardiging van SuperBestel. We rekenen graag met u mee.
Kortom, geen trage dure diesel, maar met een vliegende start snel en veilig de lucht in. Graag nemen we met u de opties door. Wilt u meer informatie ontvangen of wilt u een gesprek met ons, ga dan naar Contact.